Google Website Translator Gadget

środa, 29 marca 2017

III eliminacja Pucharu Śląska i Opolszczyzny Enduro Sprint Winów

Zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby zasmakować rywalizacji na znajomym poligonie - WINÓW 30 kwietnia 2017 roku.
Dzięki zaangażowaniu członków naszego Stowarzyszenia Motocyklowego Panda Racing przygotowaliśmy dla was coś nowego ponieważ zawody będą miały charakter ENDURO SPRINT!
Jednocześnie musieliśmy podjąć decyzję o wprowadzeniu limitu startujących (LIMIT 160 ZAWODNIKÓW).
Więcej informacji dot. zawodów będzie się pojawiało cyklicznie na naszej stronie.
Szykujcie formę i do zobaczenia!







INSTRUKCJE !!!!



Na czym polegają zawody Enduro Spritn!

W brew pozorom to bardzo proste zasady, dzięki którym wyniki zawodów są bardziej obiektywne i jednocześnie wzrasta bezpieczeństwo na trasie.
Przyjeżdżając na nasze zawody będziecie już zapisani i po opłacie wpisowego. Jedyną formalnością na miejscu będzie przejście badania technicznego i odbiór kostki.
Zawody polegają na sześciokrotnym pokonaniu wytyczonej pętli w określonym przez organizatora limicie czasowym. W trasę wpisane są dwie próby szybkości terenowej i łącząca je dojazdówka.
Do prób startuje się co 15 sekund na znak zielonej lampki. Próbę jedziemy na 100%. To czasy z prób decydują o kolejności w klasyfikacji. Dojazdówka powinna być pokonywana równym tempem ale nie ścigamy się na niej! Ważne jest aby nie utknąć gdzieś na trasie, nie złapać spóźnienia i w całości dojechać do kolejnej próby.
Do pętli zawodnicy będą startować po czterech co minutę. Listę startową zawodników z przyporządkowanymi czasami startu organizator wywiesi na tablicy, pół godziny przed startem pierwszej czwórki. Limit czasu na pokonanie jednego okrążenia będzie wynosił 40 minut. Przykładowo: zawodnik ma start o godzinie 10:00.
Na starcie kolejnych okrążeń musi się stawić o godzinach:
- II kółko 10:40
- III kółko 11:20
- IV kółko 12:00
- V kółko 12:40
-VI kółko 13:20
Na metę szóstego okrążenia wjeżdżamy bez kontroli czasu.
Obowiązkiem zawodnika jest trzymanie się limitów czasowych i we własnym zakresie zawodnik musi przygotować sobie listę czasów wszystkich okrążeń w oparciu o godzinę swojego startu, która będzie wywieszona pół godziny przed startem.
Po każdym zakończonym okrążeniu zawodnik zjeżdża do DEPO (miejsce serwisowe, parking) gdzie oczekuje na swój czas do startu kolejnego okrążenia ( w skrócie: jedziesz do busa, jesz, pijesz, tankujesz motocykl, dokręcasz śrubki, idziesz siku, rozmawiasz z kolegami jaka ciężka trasa, jakie fajne dziewczyny po drodze widziałeś ale jednocześnie kontrolujesz zegarek aby nie spóźnić się na start następnego okrążenia). W DEPO będziecie mieli co najmniej od 5-12 minut czasu do startu na kolejne okrążenie.
Na trasie dojazdowej w najbardziej oddalonym punkcie będzie umieszczony PKP (punkt kontroli przejazdu) który będzie was zatrzymywał w celu spisania numeru. Ominięcie takiego punktu będzie równoznaczne z dyskwalifikacją. Przed startem nie będzie okrążenia zapoznawczego jak w CC dlatego każdy zawodnik powinien na PIECHOTĘ przejść obydwie próby szybkości w celu zapoznania się z jej charakterem. Można to zrobić rano przed starem.
W razie jakiś niejasności prosimy pisać, pytać a my będziemy odpowiadać :)





7 komentarzy:

  1. hej!
    czy badanie lekarskie (dla amatora) będzie można zrobic na miejscu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale jest to badanie tylko na jeden start :)

      Usuń
    2. ok wszystko jasne , dzięki

      Usuń
  2. Witam, udało się Panu zapisać na Winów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, rejestracja na http://rb111mw.motoresults.pl/

      Usuń
  3. http://rb111mw.motoresults.pl/

    rejestracja pod tym linkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zawody, enduro sprint jest świetny, dużo ciekawsze niż CC, oby więcej taikch iprez

    OdpowiedzUsuń