Google Website Translator Gadget

wtorek, 11 czerwca 2013

Frydlant co raz bliżej ;)

Frydlant zbliża się wielkimi krokami. Skład Pandy dosyć spory, jadą:
- Panda girls: Heniek z Cieszyna i ja,
- Panda boys: MaciekB, Leny, Michał, Seba, ŁukaszOO, Fly

!!! Super, musimy dać czadu !!!

Jakie macie plany treningowe?  Może jakiś wspólny mocno motywujący trening? 


Filmik na zachętę :D
 






10 komentarzy:

  1. Masakra w czystej postaci POWODZENIA Wojtek Klx

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuu lekko nie będzie.powodzonka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe enduro, super zabawa nas czeka!!! Maciek

    OdpowiedzUsuń
  4. jutro z Jackiem na łące zakręty, a w weekend trzeba bedzie pocwiczyc podjazdy , bo jak zobaczyłem zachęcający filmik to łatwo może nie byc, ale trzeba zapi...c :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podjazdy to najlepiej na hałdzie wiesiek.Ja i Patką będziemy w Niedzielę. Oby NA zawodach nie padało, bo te gógy plus deszcz to by była masakra. Maciek.
    Ps. Leny cała Polska na ciebie liczy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę namawial Jacka na Wałbrzych, pogoda zapowiada sie ładna,

      Usuń
  6. Biada .. mój cel, nie zrobić sobie krzywdy i przeżyć ..
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm wiem ze nie na temat ale nie znalazłem innych for ale zapytam nic nie tracę :D Witam planuje zakup husqvarny te 410 2000r taka http://www.bikez.com/moto...te_410_2000.php chciał bym zapytać czy te modele są awaryjne , jak z mocą czy 34 km dadzą rade w terenie , czy zawieszenie daje radę żeby troszkę poskakać ,jak z spalaniem i na co zwracać uwagę przy kupnie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrocław spakowany i gotowy czeka w blokach, jak tylko uda się jutro dać nogę z tyry gonimy na Frydlant. Mam nadzieję, że Czesi przygotują fajne nagrody i lśniące puchary bo Panda Racing jedzie po wszystkie !!!
    Maciek , Seba proszę zrobić solidny zwiad próby Enduro, wieczorem przy pifku zdacie relację, gdzie urywać cenne sekundy !

    Pozdrawiam Prezes.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te 410 świetny motor, chociaż jego lata świetności już minęły. Największy mankament to brak rozrusznika. Jeśli chodzi o resztę to jak w innych wyczynowych enduro trzeba serwisować i jeszcze raz serwisować i nie oszczędzać kasy na potrzebne części. Mocy ma sporo a zawieszenia super. Ma tęż sporą nadwagę jak na dzisiejsze standardy, ale coś za coś to w końcu konstrukcja z lat osiemdziesiątych.

    OdpowiedzUsuń