Google Website Translator Gadget

niedziela, 22 września 2013

CROSS COUNTRY WINÓW REAKTYWACJA 2 PRZESZEDŁ DO HISTORII

Chcieliśmy bardzo podziękować:

- wszystkim zawodnikom, za liczne przybycie, zaciekłą i jednocześnie fair play rywalizację,

-  Stowarzyszeniu10 Sudeckiej Dywizji Zmechanizowanej za współpracę

- Sponsorom: Schweerbau i PPO

- Lokalnym przedstawicielom marek GasGas i KTM za ufundowanie nagród specjalnych

- Wszystkim Pandowiczom i przyjaciołom, którzy aktywnie wzięli udział w organizacji zawodów - bez Was na pewno by się nie udało 

PS. Podzielcie się swoją opinią na temat organizacji oraz przebiegu zawodów i nowatorskiego podziału klas. 
Wklejajcie również linki do zdjęć i filmików.


Trenujcie przez zimę, bo w kwietniu ponownie sprawdzimy wasze umiejętności !


WYNIKI ZNAJDZIECIE NA STRONIE MOTORESULTS
KLASYFIKACJA GENERALNA DO POBRANIA TUTAJ

29 komentarzy:

  1. organizacja b.dobra , trasa super łącznie z torem mx , podział klas jednak chyba nie bardzo - zdecydowanie zawodnicy z licencją powinni być osobno klasyfikowani - pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się zaplacilem za start 130 zl, przejechalem w jedna strone 200km i wystartowałem bez szans na podium bo ktoś stwierdził ze mam rowne szanse z zawodnikiem z LICENCJA MASAKRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam amator CC

      Usuń
    2. Dokladnie tak wielki minus za polaczenie licencji z amatorami !!!

      Usuń
  2. Fotki https://www.facebook.com/media/set/?set=a.725463074136239.1073741910.511857442163471&type=3

    Tytuł galerii "enduro" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100% z Anonimem. Trasa zajebista razem z torem lepiej niż w Siedlęcinie, organizacja również super tylko nie bardzo taki podział klas. Już nie mogę doczekać się następnych zawodów na poligonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. będzie chorągiewka w tym roku ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super,tor MX tez swietny dodatek. Mam tylko jedno ALE! Chodzi mi o to ze skoro mamy dokladny pomiar czasu kazdego zawodnika to start powinien wygladac inaczej. Kazdy zawodnik powinien byc puszczany osobno np co 5 sekund. Ja po starcie na 40 pozycji nie moglem przez dluzszy czas nikogo wyprzedzic na tych waskich sciezkach. Z tego co mi wiadomo to na MP juz tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. uważam że powinien być inny podział na klasy np ze względu na pojemność

    OdpowiedzUsuń
  7. a tak to zawody spoko tor mx trochę był już przy 3 ostatnich okrążeniach jak mąka ale tak to spoko .. więcej elementów technicznych powinno być takich jak jakieś strome podjazdy czy zjazdy wtedy okazało by się kto tak naprawdę jest dobrze przygotowany technicznie, a co do extrema to fajny tylko że powinien być trudniejszy (jakieś inne elementy extreme dodatkowo) a trasa objazdowa dłuższa .. tyle to co ja mam do powiedzenia ..

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja z lyzka dziekciu co do organizacji. Na odprawie wiecej uwagi powinno byc polozone na kwestie samych zawodow. Gdyby kumpel sie nie zapytal, to nikt by nie wspomnial ze start zostal zmieniony i bedzie na motocyklach. Informacja kto kiedy startuje tez nie byla precyzyjna. Najpierw mialo byc ze klasami co 60sek. Potem ze kazda klasa stoi w innym rzedzie, ale senior 1i 2 startuja razem. Balagan, a wystarczylo 5min na odprawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER ZAVODY.....ROZDĚLENÍ TAKY JAKO U NAS NA NEKTERÝCH SERIÁLECH

    http://www.stream.cz/uservideo/837013-cross-country-opole-pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do uwag to trasa miała taką a nie inną przepustowość i wyprzedzanie było trudne ale były też odcinki na których było szeroko. Poziom startujących też bardzo zróżnicowany więc trudno przygotować odcinek extreme tak trudny żeby wszystkim dogodzić. Obserwując wasze poczynania z zewnątrz mogę zapewnić, że dla wielu uczestników stopień trudności był i tak za wysoki. Zawody miały na celu popularyzacje sportu enduro wśród początkujących, więc trasa musiała być stosunkowo łatwa, poza tym Winów to nie góry tylko niziny. Co do startu to na zawodach cross country taka formuła startu wspólnego jest częścią składową zawodów, starty w odstępach czasowych stosuje się na enduro. Odprawa może trochę chaotyczna ale rzeczy najistotniejsze zostały poruszone. Co do klas to w przyszłości może wprowadzimy klasę licencja, choć dziś sam świstek nie czyni zawodnika profesjonalistą a często bez licencji jeżdżą zawodnicy o umiejętnościach profesjonalistów. Maciek

    OdpowiedzUsuń
  11. Najwazniejsze że pogoda była idealna, bałem się deszczu i zaparowanych gogli. dzisiaj dopiero czuje na organizmie te 9 kółek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuję też panu Matkowskiemu za te fajne fotki, chyba na co drugim zdjęciu jestem :) pozdrawiam #103

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie znajdę fotki, poproszę o linka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.725463074136239.1073741910.511857442163471&type=1

      Usuń
  14. Zawodników z licencją jak na taką ilość startujących było mało, od 1-2 zawodników w każdej z klas, z czego ten drugi nie zrobił więcej niż 4 okrążenia! Tak jak pisał wyżej Maciek, że sam świstek nie czyni zawodnika profesjonalistą! Na CC startowały osoby z ogromnym doświadczeniem i umiejętnościami z którymi tak na prawdę mamy zerowe szanse a te właśnie osoby nie mają licencji - też amatorzy, czy pół licencja? Tak ok 40 osób powinno mieć licencję, żeby każdy mógł mieć równe szanse i myśleć o podium.
    Pozdrawiam. Patka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile zawodników, tyle opinii i niestety wszystkim nie da sie dogodzic.
    Sami chetnie starujemy w zawodach. Niestety tego typu imprez jest w naszym regionie niewiele, dlatego zorganizowalismy zawody dla wszystkich glodnych rywalizacji rajdersow
    Dziekujemy za uwagi. Krtytyka jest również mile widziana, gdyż może pomoc lepiej przygotować się w przyszłości. Zalecam jednak tez spojrzeć czasem z drugiej strony.
    Pamietajcie, ze teren, na którym organizowane sa zawody niesie ze sobą ograniczenia. Winów jest płaski, więc wydaje mi się, że jak na możliwości terenu trasa była wyjątkowo ciekawa i zróżnicowana.
    To byly dopiero nasze 2gie zawody. Na pewno po zawodach wyciagniemy wnioski by w przyszlym roku przygotowac sie jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam jeszcze dopisać że fajnie jest startować z lepszymi :) - zawsze może się coś wydarzyć tym lepszym i wtedy wpadamy o oczko wyżej ;) . Nie można z góry zakładać że nie ma się szans, trzeba walczyć do końca i nie poddawać się!
    Co do tej licencji to w klasie lic.startują tylko zawodnicy z lic. A - a takich było tylko 3 (pozostałe 5 os. ma tylko lic B więc jadą jak pozostali). Robienie klasy licencjonowanych tylko dla 3 zawodników i to do tego z różnych kat. wiekowych mija się raczej z celem, powinniśmy to bardziej traktować jako dodatkowe wyzwanie, start w klasie z zawodnikiem z krajowej czołówki.
    Patka

    OdpowiedzUsuń
  17. FILMIK:
    http://www.youtube.com/watch?v=8l88qBqOaaA&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
  18. Było zajebiście ,super organizacja i super trasa , szkoda że wymiatacze z czołówki walili na skróty:)
    pozdro i do zobaczenia:0

    OdpowiedzUsuń
  19. da się jakoś wstąpić do klubu panda racing ? jeśli tak to jak ? i jakie są warunki ?

    OdpowiedzUsuń
  20. jedną uwagę jaką mozna mieć to to żę lepeij puszczać z minutowym opóźnieniem, dobrze że startowałem z pierwszej linii, bo z tyłu było straszne zatwardzenie, widać to na filmiku z kasku jednego z zawodników. Sam start powinien zostać taki jaki był, a nie bieg, przynajmniej piździki bez guzika nie są dyskryminowane.
    Wielki szacun dla osób przygotowujących trasę, kilometry taśmy...ja bym nie miał nerwów.
    Na skracanie nie ma rady, ciekawe to że częściej skracają zawodnicy klubowi niż amatorzy, mogę nawet powiedzieć kto pierwszy skrócił trasę w lesie za MX

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyłączam się do pytania anonima jakie warunki trzeba spełnić żeby wstąpić do klubu?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się że skracania nie da się wytępić, takie nie sportowe zachowanie świadczy o buractwie i braku ambicji zawodnika, bo nie sztuka wygrać w nie uczciwy sposób. Jeżdżę na zawody do Czech i tam nie ma takiego problemu, to chyba taka nasza narodowa chora mentalność. Jeśli chodzi o zapisy do Pandy to serdecznie zapraszamy, jedyne warunki to chęć do tworzenia sportu motocyklowego, czyli organizowanie zawodów, no i przede wszystkim zamiłowanie do sportu enduro i cross. Wysokość składki rocznej i sposób zgłaszania się do klubu będzie podany na blogu już po najbliższym weekendzie. Pozdrawiam Maciek

    OdpowiedzUsuń
  23. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BCV8BgevLxA moja walka głównie z kondycją

    OdpowiedzUsuń
  24. Do Macka
    Miał być podany na blogu sposób zgłaszania się do klubu nadal czekamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę wysłać swoje dane osobowe pod adres: maciej.brawata@wp.pl, osoby które zgłoszę swoją chęć zapisania się do Pandy będę poinformowane o najbliższym zebraniu członków, na którym to poznamy się i przedstawimy Wam nasze plany organizacyjne na przyszły rok. Tam również podejmiemy decyzję o wysokości przyszłorocznej składki.

      Usuń