Frydlant zbliża się wielkimi krokami. Skład Pandy dosyć spory, jadą:
- Panda girls: Heniek z Cieszyna i ja,
- Panda boys: MaciekB, Leny, Michał, Seba, ŁukaszOO, Fly
!!! Super, musimy dać czadu !!!
Jakie macie plany treningowe? Może jakiś wspólny mocno motywujący trening?
Filmik na zachętę :D
Masakra w czystej postaci POWODZENIA Wojtek Klx
OdpowiedzUsuńuuuu lekko nie będzie.powodzonka.
OdpowiedzUsuńPrawdziwe enduro, super zabawa nas czeka!!! Maciek
OdpowiedzUsuńjutro z Jackiem na łące zakręty, a w weekend trzeba bedzie pocwiczyc podjazdy , bo jak zobaczyłem zachęcający filmik to łatwo może nie byc, ale trzeba zapi...c :-)
OdpowiedzUsuńPodjazdy to najlepiej na hałdzie wiesiek.Ja i Patką będziemy w Niedzielę. Oby NA zawodach nie padało, bo te gógy plus deszcz to by była masakra. Maciek.
OdpowiedzUsuńPs. Leny cała Polska na ciebie liczy!!!
Będę namawial Jacka na Wałbrzych, pogoda zapowiada sie ładna,
UsuńBiada .. mój cel, nie zrobić sobie krzywdy i przeżyć ..
OdpowiedzUsuńHenryk
hmm wiem ze nie na temat ale nie znalazłem innych for ale zapytam nic nie tracę :D Witam planuje zakup husqvarny te 410 2000r taka http://www.bikez.com/moto...te_410_2000.php chciał bym zapytać czy te modele są awaryjne , jak z mocą czy 34 km dadzą rade w terenie , czy zawieszenie daje radę żeby troszkę poskakać ,jak z spalaniem i na co zwracać uwagę przy kupnie . Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńWrocław spakowany i gotowy czeka w blokach, jak tylko uda się jutro dać nogę z tyry gonimy na Frydlant. Mam nadzieję, że Czesi przygotują fajne nagrody i lśniące puchary bo Panda Racing jedzie po wszystkie !!!
OdpowiedzUsuńMaciek , Seba proszę zrobić solidny zwiad próby Enduro, wieczorem przy pifku zdacie relację, gdzie urywać cenne sekundy !
Pozdrawiam Prezes.
Te 410 świetny motor, chociaż jego lata świetności już minęły. Największy mankament to brak rozrusznika. Jeśli chodzi o resztę to jak w innych wyczynowych enduro trzeba serwisować i jeszcze raz serwisować i nie oszczędzać kasy na potrzebne części. Mocy ma sporo a zawieszenia super. Ma tęż sporą nadwagę jak na dzisiejsze standardy, ale coś za coś to w końcu konstrukcja z lat osiemdziesiątych.
OdpowiedzUsuń